مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-12سياسي

16 پژوهش و پژوهشگر برتر خراسان شمالی اعلام شدند


تعداد 16 پژوهشگر و طرح پژوهشی در خراسان شمالی به عنوان برترین های سال هفته پژوهش استان معرفی و موردتقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی،  حسن پارسی پور در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان بابیان اینکه دانایی محور توسعه است اظهار کرد: دولت در شرایط کنونی بااهمیت به موضوع پژوهش به دنبال تحقق اقتصاد دانش بنیان و رفع چالش ها در حوزه های مختلف است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ظرفیت های قانونی مناسبی در حوزه پژوهش کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: در قوانین حوزه آموزش عالی و دانشگاه ها فرصت های خوبی برای راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه ها، تکمیل طرح های پژوهشی و پروژه های نیمه تمام دانشگاهی پیش بینی شده و دقت نظر و پیگیری بیشتر مسئولان امر را می طلبد.

وی در ادامه افزود: در راستای تحقق برنامه بودجه کشور هیچ دستگاهی حق کاهش اعتبار پژوهشی را ندارد و یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه ها به امر پژوهش اختصاص یافته است.

مهران گرمه ای نیز با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی استان بیان کرد: در نمایشگاه امسال 11 مرکز آموزش عالی و دانشگاه، 2 مرکز علمی و تحقیقاتی، 5 واحد صنعتی و 30 واحد فناور از پارک علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پژوهش و پژوهشگر برتر خراسان شمالی اعلام شدند

16 پژوهش و پژوهشگر برتر خراسان شمالی اعلام شدند