مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:302019-12-12بين الملل

معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی «ایندوپاسیفیک» استعفا داد


نشریه فارین پالیسی به نقل از سه منبع آگاه از استعفای معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی منطقه «ایندوپاسیفیک» خبر داد.

- نشریه فارین پالیسی به نقل از سه منبع آگاه از استعفای معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی منطقه ایندوپاسیفیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه فارین پالیسی روز پنج شنبه به نقل از سه منبع آگاه اعلام کرد که رندی شِریوِر معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی منطقه ایندوپاسیفیک (هند- اقیانوسیه) از سمت خود کناره گیری کرده است.

بدین ترتیب، به رغم تلاشهای مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا برای پُر کردن پستهای عالی در وزارتخانه تحت ریاست خود، همچنان بر سمتهای بلامتصدی در این وزارتخانه افزوده می شود.

گفتنی است که رندی شریور به عنوان یکی از افرادی که همواره بر طبل رویارویی با چین می کوبید، به نظارت بر تغییر چشم انداز راهبردی پنتاگون- از جنگ در خاورمیانه به مقابله با پکن- کمک شایان توجهی نمود.

وی یکی از نخستین مقامات بلندپایه آمریکا بود که دولت چین را به بهانه بازداشت جمعی گروه قومی ایغورها آشکارا به باد انتقاد گرفت.

گفته می شود که تصمیم شریور به کناره گیری از سمتی که دو سال در آن فعالیت کرد، عمدتاً به دلایل شخصی و خانوادگی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی «ایندوپاسیفیک» استعفا داد

معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی «ایندوپاسیفیک» استعفا داد