مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-12ورزشي

غرور شهرداری را متوقف کرد


تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی مقابل میهمان کم نشان خود شکست را پذیرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز نماینده استان در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم توفارقان آذر شهر بود که مقابل میهمان خود شکست خورد.

شاگزدان رضا هنگام پور که طی 4 هفته گذشته توانسته بودند بعد از هفته ها ناکامی به 4 برد متوالی دست یابند در این دیدار نیز به امید پیروزی و کسب پنجمین برد متوالی و ششمین برد این فصل خود وارد زمین شدند.

شهرداری که در این دیدار و در دو کوارتر اول توانسته بود با اختلافی نزدیک حریف خود را شکست دهد در کوارتر سوم و چهارم نتیجه را به حریف نه چندان مطرح خود واگذار کرد تادر عین ناباوری شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت نماید و از یک پیروزی ارزشمند دیگر بی بهره شود.

نماینده استان در رقابت تا توفارقان آذرشهر در حالی که تا پایان کوارتر دوم با نتیجه نزدیک 41 بر 39 از حریف خود پیش بود در کوارتر سوم با حساب 56 بر 59 از حریف عقب افتاد تا در نهایت در پایان این دیدار با نتیجه 81 بر 90 به میهمان خود ببازد.

 تا پایان هفته دوازدهم شهرداری بندرعباس با کسب 17 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و توفارقان آذرشهر با برد امروز خود جمع امتیازاتش به عدد 16 رسید تا در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرور شهرداری را متوقف کرد

غرور شهرداری را متوقف کرد