مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:002019-12-12سياسي

آخرین گمانه زنی ها برای ریاست جمعیت هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ پس از استعفای علی اصغر پیوندی از ریاست جمعیت هلال احمر و در ادامه بازداشت وی توسط دستگاه های امنیتی؛ - بر اساس شرط سابقه مدیریت در هلال احمر برای کاندیداتوری در انتخابات رییس جدید هلال احمر، طبق قانون حضور استانداران تهران، کرمانشاه و خوزستان منتفی است و باید دید در نهایت رییس جمهور کدام یک از گزینه ها را انتخاب خواهد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ پس از استعفای علی اصغر پیوندی از ریاست جمعیت هلال احمر و در ادامه بازداشت وی توسط دستگاه های امنیتی؛ علی نوبخت نماینده رییس جمهور در شورای عالی هلال احمر در این باره اعلام کرد که با توجه به شرایط ایجاد شده در هلال احمر تصمیماتی برای ریاست جدید این نهاد در دستور کار قرار دارد.

پس از جلسه ی شورای عالی جمعیت هلال احمر و موافقت با استعفای علی اصغر پیوندی رییس پیشین این نهاد، مهلت ثبت نام کاندیدا های احراز پست ریاست جمعیت هلال احمر با توجه به شرط سابقه فعالیت کاندیدا ها در رده های مدیریتی جمعیت هلال احمر، تا روز شنبه تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو، سید سلمان سامانی و سید علی مرعشی دو گزینه ای هستند که با توجه به شرط شورای عالی جمعیت در بین لیست چند نفره گمانه زنی های رسانه ها شانس بیشتری داشته و عملا شرایط احراز دارند اما شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گمانه زنی ها برای ریاست جمعیت هلال احمر

آخرین گمانه زنی ها برای ریاست جمعیت هلال احمر