مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:002019-12-12دانش

«بهشت خاکی» روایتگر تلاش های دانشجویان جهادگر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا براتی امروز در بیرجند اظهار داشت: مستند بهشت خاکی به کارگردانی سجاد فرامرزی، با محوریت نمایش خدمات گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) علوم پزشکی بیرجند، - مستند بهشت خاکی روایتی از تلاش دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت التیام بخشی به بخشی از محرومیت ها و رنج های اهالی محروم روستا های خراسان جنوبی است که با کمبود امکانات پزشکی و درمانی روبرو هستند می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا براتی امروز در بیرجند اظهار داشت: مستند بهشت خاکی به کارگردانی سجاد فرامرزی، با محوریت نمایش خدمات گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) علوم پزشکی بیرجند، تهیه و آماده اکران شده است.

وی افزود: این مستند چهارشنبه در مناطق محروم شهرستان سربیشه، چهارشنبه اکران می شود.

مسؤول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این مستند روایتی از تلاش دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت التیام بخشی به بخشی از محرومیت ها و رنج های اهالی محروم روستا های خراسان جنوبی است که با کمبود امکانات پزشکی و درمانی روبرو هستند می باشد.

گفتنی است این مستند چهارشنبه 27 آذرماه جاری ساعت 20 در آمفی تئاتر شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور مسؤولین شهرستان و دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهشت خاکی» روایتگر تلاش های دانشجویان جهادگر می شود

«بهشت خاکی» روایتگر تلاش های دانشجویان جهادگر می شود