مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 18:452019-12-12سياسي

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ عمان


سفیر ایران در مسقط با قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ عمان دیدار و درباره راه های گسترش همکاری های فرهنگی بین 2 کشور گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیروز چهارشنبه بیستم آذرماه 1398 با شیخ حمد بن هلال المعمری قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ در امور فرهنگی سلطنت عمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیدعلی موسوی زاده رایزن فرهنگی کشورمان نیز حضور داشت، دو طرف درباره مناسبات فرهنگی دوجانبه و فعالیت های مشترک رایزنی کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به روابط حسنه و تاریخی دو کشور، انجام فعالیت های مشترک و توسعه مناسبات فرهنگی در کنار گسترش همکاری های دوجانبه را ضروری خواند و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد همکاری های فرهنگی نیز در کنار روابط سیاسی و اقتصادی گسترش یابد.

سفیر ایران ضمن برشمردن سابقه ایران در مرمت، حفظ و بهره برداری از آثار تاریخی، اعلام کرد که کشورمان آمادگی دارد در زمینه میراث تاریخی، تجارب و توانایی هایش را در اختیار کشور عمان قرار دهد.

شیخ حمد بن هلال المعمری قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ سلطنت عمان نیز با استقبال از توسعه مناسبات فرهنگی در کنار روابط سیاسی و تاریخی دو کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ عمان

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت میراث و فرهنگ عمان