مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 18:302019-12-12اقتصادي

افتتاح بزرگترین انبار توزیع و پخش دارو در یزد


بزرگترین انبار توزیع و پخش دارو با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیارد ریال در یزد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، معاون توزیع و فروش این انبار با اشاره به اینکه دوهزار قلم داروی اساسی این انبار در سطح استان یزد توزیع و پخش می شود، گفت: انواع دارو های شیمی درمانی، فاکتور های خونی و دارو های پیوندی در این انبار موجود است.

شریفی افزود: پیش از این توزیع دارو از استان اصفهان انجام می شد که توزیع آن حدود 24 ساعت طول می کشید ولی با افتتاح این شعبه زمان توزیع دارو در کل استان را به زیر 12 ساعت می رسد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو در مراسم بهره برداری از این انبار دارویی گفت: قطعا در زمینه دانش دارو سازی و تحقق شعار های انقلاب موفق بودیم.

شانه ساز گفت:جزء کشور هایی هستیم که هر دارویی که مورد نیاز بیماران ما باشد، محققان دانشگاهی و صنایع ما در مدت مدت دوسال می توانند آن دارو را در اختیار مصرف کننده و اطباء قرار دهند.

همچنین امروز با حضور معاون وزیر بهداشت یک واحد صنعتی تمام مکانیزه فراوری کنجد با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر عامل واحد صنعتی گفت: روزانه حدود دو تن روغن کنجد در این مجموعه تولید می شود که در نظر داریم تولید را تا سه برابر افزایش خواهیم دادحاتم پور گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین انبار توزیع و پخش دارو در یزد

افتتاح بزرگترین انبار توزیع و پخش دارو در یزد