مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 18:102019-12-12ورزشي

بهره برداری از 14طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری


14طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار 9میلیارد و 600میلیون ریال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ؛ 10کارگاه اشتغالزایی در قالب مشاغل زودبازده از جمله قالی بافی و مشاغل خانگی با اعتبار 4میلیارد و 800میلیون ریال و اشتغالزایی 100نفر مستقیم و غیرمسقیم از جمله این طرح هاست.

چهار کارگاه اشتغالزایی شامل گوهرتراشی، عروسک سازی، پوشاک و قالی بافی با اعتبار یک میلیارد و 200میلیون ریال در شهرک گلستان شهرری نیز به بهره برداری رسید.

ساخت سالن چند منظوره ورزشی با اعتبار 2میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و خیّران از دیگر طرح های بهره برداری شده در شهرری است.

گشایش مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) شهرک گلستان و همچنین مرکز نیکو کاری سید الکریم(ع) با هدف تامین وام کم بهره و نیز تهیه بسته های غذایی و حمایتی با اعتبار 400میلیون ریال از دیگر طرح هاست.

راه اندازی مرکز گروه جهادی پزشکی با اعتبار 700میلیون ریال برای خدمات رسانی به ساکنان شهرک گلستان هم از جمله طرحهای به بهره برداری رسیده است.

امروز علاوه بر بهره برداری از طرحهای خدماتی و عمرانی، 313سری جهیزیه هدیه برای زوجهای مناطق کم برخوردار شهرستان های حاشیه استان تهران از جمله رباط کریم، فیروزکوه و ری ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

بهره برداری از 14طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری