مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:552019-12-12سياسي

فعال سازی اندیشکده های اقشار بسیج


رییس مرکز اندیشه سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اندیشکده های اقشار بسیج فعال شده است، گفت: در حال حاضر 1300 مسئله را احصا کردیم.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز اندیشه سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اندیشکده های اقشار بسیج فعال شده است، گفت: در حال حاضر 1300 مسئله را احصا کردیم.

داود گودرزی در نشست تخصصی مجمع بسیج گیلان، با بیان اینکه همه کشورها با مشکلاتی همچون فقر و فساد و تبعیض و معیشت مواجه هستند، اظهار کرد: اگر به قرآن و آموزه های دینی رجوع کنیم راهکارهای حل مشکلات جامعه اسلامی را خواهیم یافت.

وی با اشاره به آیه لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ.

؛ حدید - 25 ، انبیای الهی را رهبران جامعه دینی دانست و افزود: در جامعه دینی نقش امام و رهبری تعیین کننده است؛ نه تمام کننده و لذا اگر مردم با رهبر همراهی نکنند، برترین رهبران عالم یعنی رسول الله(ص) و امیرالمومنین علی(ع) نیز موفق نخواهند شد.

رییس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ و اقتصاد، تصریح کرد: رهبر انقلاب در دهه اخیر اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند و فرهنگ را مهمتر از اقتصاد دانستند، اما متاسفانه همچنان با هجمه اقتصادی دشمنان مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی اندیشکده های اقشار بسیج

فعال سازی اندیشکده های اقشار بسیج