مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:452019-12-12سياسي

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان برای پیشگیری از نزاع ها


باید از ظرفیت دستگاه قضایی، روحانیون، بزرگان، نخبگان و ریش سفیدان در پیشگیری از وقوع نزاع و درگیری استفاده کنیم.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نشست تخصصی بررسی آسیب های پزشکی، انتظامی و حقوقی ایراد ضربی و جرح عمدی و قتل ویژه حقوقدانان با حضور قضات ، نمایندگان حقوقی و دانشجویان حقوقی به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان هدف از برگزاری این نشست را ارائه راهکارهای قانونی، انتظامی و پزشکی و منطقه ای با استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی ، روحانیون و ریش سفیدان در استان به منظور پیشگیری از وقوع نزاع و درگیری در استان دانست .

سید عیسی حسنی با بیان اینکه در صورت وقوع درگیری منجر به قتل دستگاه قضایی و انتظامی و امنیتی ناچار به مداخله و رسیدگی هستند گفت: بسیاری از قتل هایی که در استان رخ می دهد بدون انگیزه و منشاء قبلی رخ می دهند که قتل های آنی نامیده می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان نیز در این نشست در سخنانی از عوامل روانی و اجتماعی در کنار سایر علل وقوع قتل نام برد و با بیان اینکه شناسایی مجرمان و فرد قاتل در استان با استفاده از تجهیزات و علم روز انجام می شود افزود: تجهیزات و ابزار نوین تخصصی همچون آزمایشات آسیب شناسی و ژنتیک ، نقش بسیار مهمی در موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان برای پیشگیری از نزاع ها

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان برای پیشگیری از نزاع ها