مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:402019-12-12اقتصادي

هشدار درباره تغییر کاربری ریه تنفسی تبریز


تثبیت اراضی حکم آباد موجب گسترش کشاورزی و رونق گردشگری تبریز می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی امروز در جمع  بهره برداران بخش کشاورزی و اهالی حکم آباد تبریز اظهار داشت: امروزه گردشگری کشاورزی و بوم گردی یک مسئله نوین و خاص محسوب می شود که از این رو حفظ و افزایش اراضی سبزی و صیفی حکم آباد  نقش اساسی در این امر دارد.

وی افزود: اراضی سبزی و صیفی حکم آباد از دیدگاه زیست محیطی ریه تنفسی برای تبریز محسوب می شود و از این رو  یکی از اهداف کارگروه گردشگری استان نیز ثبت ملی اراضی کشاورزی شهرستان تبریز است.

فرماندار شهرستان تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره بر تغییر کاربری های زمین های سبزی کاری  محله حکم آباد تاکید کرد: مزارع سبزی کاری تبریز یکی از عناصر  هویتی  شهر بوده و با وجود مشکلات  متعدد در این منطقه؛ هنوز علاقمندی  به تولید سبزی بین سبزی کاران این منطقه وجود دارد.

مهدوی در ادامه با اشاره به ایجاد پارک بزرگ سبزی و صیفی در منطقه حکم آباد تصریح کرد: بررسی های لازم ایجاد پارک بزرگ سبزی و صیفی در منطقه حکم آباد انجام پذیرفته و در آینده شاهد این مجموعه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: تقویت امنیت غذایی و پایداری کشاورزی یکی از اولویت های اساسی دولت در این بخش است که امیدواریم با تثبیت اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تغییر کاربری ریه تنفسی تبریز

هشدار درباره تغییر کاربری ریه تنفسی تبریز