مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-12بين الملل

علمای لبنانی کنفرانس سازش «منامه» را محکوم کردند


هیأت های علمای «بیروت» و «جبل عامل» لبنان کنفرانس منامه را برنامه آمریکا برای تحمیل سازش با رژیم صهیونیستی توصیف کردندو گفتند حضور یک شخصیت دینی لبنان در این نشست مغایر با اصول و قانون لبنان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت علمای بیروت همه اشکال سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را خیانت به همه فداکاری های ملت های منطقه و کوتاهی نسبت به حقوق آنها توصیف کرد و گفت که امت اسلامی نمی تواند با این غده سرطانی زندگی کند.

در بیانیه هییت علمای بیروت برگزاری نشست منامه، لطمه به مسئله فلسطین و تلاشی بی امان برای نابودی تدریجی آن توصیف شده و آمده است: ما معتقدیم چنین توطئه خیانت آمیزی دیر یا زود بر باد خواهد رفت.

به نوشته وبگاه خبری المیادین ، هیأت علمای لبنان حضور علی الامین شخصیت دینی لبنانی را هم در کنفرانس منامه محکوم کرد و افزود: این امر توهین به مسئله اسلام است که هزاران  نفر به خاطر آن شهید شدند.

کما اینکه مغایر با اصول، اخلاق و قانون لبنان است که همه اشکال عادی سازی را جرم می داند و مغایر با خظ مشی علما، مراجع و حوزه های علمیه و تاریخ جبل عامل و میراث مبارزاتی آن است.

هیأت علمای جبل عامل لبنان هم با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هرج و مرجی که نقشه آمریکا و صهیونیست برای منطقه است با کنفرانس های سازشی گره خورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای لبنانی کنفرانس سازش «منامه» را محکوم کردند

علمای لبنانی کنفرانس سازش «منامه» را محکوم کردند