مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-12حوادث

دستگیری کلاهبرداران 70 میلیاردی با 8 کانتینر دارو


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 3 گرداننده باند بزرگ کلاهبرداری دارو و تجهیزات پزشکی در مشهد و کشف 8 کانتینر دارو به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی با هویت جعلی از شرکت واردات و پخش دارو و تجهیزات پزشکی وی در مشهد کلاهبرداری سنگینی کرده اند، دستورات لازم برای بررسی این پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی های اولیه دریافتند متهمان پس از چند مرحله ملاقات حضوری و جلب اعتماد شاکی با تنطیم قرارداد کاری، سند ملکی به ارزش 90 میلیارد ریال را در قائمشهر امانت و پشتوانه قرارداد گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه شاکی بدون هیچ تحقیقی قرارداد را امضاء کرده بود، افزود: فرد مذکور پس از آنکه متهمان داروها را تحویل می گیرند، با انجام تحقیقات متوجه می شود با 2 کلاهبردار روبه رو شده و ارزش ملک آن ها خیلی کمتر از مبلغی است که در قرارداد ذکر شده و اسناد آن هم مشکل دارد.

سردار تقوی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند، 3 متهم را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران 70 میلیاردی با 8 کانتینر دارو

دستگیری کلاهبرداران 70 میلیاردی با 8 کانتینر دارو