مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:352019-12-12سياسي

کارآفرین همدانی: 2 سال طول کشید تا مجوز بگیریم/ دریافت مجوز بسیار هزینه بر است


کارآفرین برتر سال جاری که به پرورش و تولید بوقلمون می پردازد می گوید رفت و آمد و روند طولانی مراحل اخذ مجوز تولیدکننده را خسته و دلسرد می کند، مراحل تایید سامانه، استعلام فیش واریزی، پاسخ سازمان های مختلف و.

بسیار طولانی و طاقت فرساست .

خبرگزاری فارس ـ همدان؛ سالیان سال است تسهیل روند اعطای مجوز به واحدهای تولیدی در حد شعار باقی مانده است، امروز با توجه به شرایط کشور و تاکید مقام معظم رهبری به رونق تولید راه اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار بسیار مهم محسوب می شود.

کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی نقش اساسی در فرآیند توسعه جوامع دارند بنابراین تسهیل در روند ایجاد و اعطای مجوز بهره برداری واحدهای تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در حالی که تاکنون مسوولان استانی و کشوری به این مهم کمتر پرداخته اند و جوانان در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی و دانش بنیان باید سالیان متمادی زمان صرف کنند و از این اداره به آن اداره راهی شوند.

شیما گنج دوست مدیرعامل 32 ساله یک شرکت تولید و پرورش بوقلمون با ظرفیت 2 هزار قطعه است که توانسته برای بیش از 10 نفر به صورت مستقیم و پنج نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین همدانی: 2 سال طول کشید تا مجوز بگیریم/ دریافت مجوز بسیار هزینه بر است

کارآفرین همدانی: 2 سال طول کشید تا مجوز بگیریم/ دریافت مجوز بسیار هزینه بر است