مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-12فرهنگي

فراستی: با دیدن این مستند جوان شدم! + فیلم


مسعود فراستی منتقد و داور بخش شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت پیرامون مستند «خاطرات موتورسیکلت» گفت: فیلم خیلی خوبی دیدم و بعد از مدت ها احساس کردم چند سال جوان تر شده ام! - فراستی: با دیدن این مستند جوان شدم! + فیلم مسعود فراستی منتقد و داور بخش شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت پیرامون مستند خاطرات موتورسیکلت گفت: فیلم خیلی خوبی دیدم و بعد از مدت ها احساس کردم چند سال جوان تر شده ام! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خاطرات موتورسیکلت در اولین اکران خود، مورد استقبال تماشاگران، خانواده ایثارگران، اهالی رسانه، منتقدان و حتی داور بخش شهید آوینی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت قرار گرفت.

در اولین شب اکران این فیلم تعدادی از ایثارگران و برخی از قهرمانان موتورسواری در جنگ تحمیلی از جمله جلیل نقاد معروف به جلیل پاکوتاه حضور داشتند.

مسعود فراستی منتقد و داور بخش شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت در خصوص خاطرات موتور سیکلت ساخته امیرحسین نوروزی گفت: فیلم خیلی خوبی دیدم و بعد از مدت ها احساس کردم چند سال جوان تر شده ام؛ امیرحسین از جنس غیرت این آدم هاست و غیرت آدم را با سینما به وجد می آورد.

او که کمتر فیلمی توجهش را جلب می کند، برای دومین بار در اکران خاطرات موتور سیکت حضور یافت و تا پایان، فیلم را همراهی  و تاکید کرد: الان حال من خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراستی: با دیدن این مستند جوان شدم! + فیلم

فراستی: با دیدن این مستند جوان شدم! + فیلم