مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-12سياسي

تذکر شدید دادستان پیشوا به مسؤولان بدعهد


دادستان پیشوا با بیان اینکه اعتبارات لازم به پروژه احداث خط لوله آب از سد ماملو به پیشوا، تخصیص داده شده و هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: اگر مسوولان به وعده هایی که در خصوص این پروژه داده اند بدعهدی کنند و در زمان مقرر یعنی سه ماه اول سال 1399 آب سد ماملو به .

- دادستان پیشوا با بیان اینکه اعتبارات لازم به پروژه احداث خط لوله آب از سد ماملو به پیشوا، تخصیص داده شده و هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: اگر مسوولان به وعده هایی که در خصوص این پروژه داده اند بدعهدی کنند و در زمان مقرر یعنی سه ماه اول سال 1399 آب سد ماملو به پیشوا نرسد به شدت برخورد خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ظهر امروز عادل رحمانی دادستان پیشوا در حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، فرماندار پیشوا و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ما در این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و طی جلساتی که در دفتر دادستانی با حضور مسؤولان ذی ربط برگزار شد صورت جلساتی تنظیم و راه حل مشکلات موردبررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص داده شده و همچنین پیمانکار و مسیر لوله گذاری نیز مشخص شده و هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: اگر وعده هایی که مسوولان در خصوص احداث خط لوله آب از سد ماملو به پیشوا داده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر شدید دادستان پیشوا به مسؤولان بدعهد

تذکر شدید دادستان پیشوا به مسؤولان بدعهد