مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-12فرهنگي

راه یابی 71 اثر به مرحله نهایی جشنواره عکس رضوی


71 اثر از کل آثار رسیده به مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری عکس رضوی راه یافت.

- مرکز خراسان رضوی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار این جشواره در مشهد برگزار می شود گفت: نهمین دوره این جشنواره در بخش های حرفه ای، تلفن همراه، اردویی و بخش ویژه برنامه ریزی شده و موضوعات عکس در زمینه عکاسی اجتماعی و عکاسی معماری است.

محمدرضا محمدی موضوع بخش عکاسی اجتماعی را معارف کرامت انسانی در سیره حضرت امام رضا (ع)، آداب زیارت، نماز، دعا و نیایش، ایثار و شهادت، آیین های دینی و مذهبی در جهان اسلام و موضوع مربوط به بخش عکاسی در هنر معماری و هنرهای اسلامی را حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، امامزادگان، عتبات، مساجد و حسینیه ها و موضوع بخش ویژه این رویداد را فرهنگ حجاب و عفاف اعلام کرد.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی عکس رضوی 18 آبان بود که 580 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از داوری آثار 71 اثر از 54 نفر به مرحله نهایی راه یافت.

محمدی افزود: مرحله نهایی این جشنواره 28 آذر در مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود که برگزیدگان این مرحله در بخش حرفه ای هشت نفر، بخش موبایلی هشت نفر، بخش اردویی سه نفر و در بخش ویژه نیز یک نفر خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 71 اثر به مرحله نهایی جشنواره عکس رضوی

راه یابی 71 اثر به مرحله نهایی جشنواره عکس رضوی