مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-12اقتصادي

برگزاری دومین نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری در هفته پژوهش


دبیر اجرایی دوست نمایشگاه عرضه و تقاضای نیازها(تستا) گفت: دومین دوره این نمایشگاه در روز 26 آذر ماه در هفته پژوهش با حضور صنایع مختلف،کارگزاران و شرکت های دانش بنیان با هدف رفع نیازهای صنعت برگزار می شود.

- دبیر اجرایی دوست نمایشگاه عرضه و تقاضای نیازها(تستا) گفت: دومین دوره این نمایشگاه در روز 26 آذر ماه در هفته پژوهش با حضور صنایع مختلف،کارگزاران و شرکت های دانش بنیان با هدف رفع نیازهای صنعت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام چینی فروشان، دبیر اجرایی نمایشگاه تستا با بیان اینکه این نمایشگاه نوعی نمایشگاه معکوس و مبتنی بر تقاضای فناوری است، افزود: در این نمایشگاه ، شرکت های متقاضی نیازمندی های فناورانه خود را به صاحبان فناوری ارایه می کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 800 تقاضای فناورانه از سوی 70 سازمان و شرکت در سامانه تستا ثبت شد، اظهار کرد: در سال گذشته 89 تفاهم نامه به ارزش تقریبی 120 میلیارد تومان در حوزه صنایع معدنی و فلزی، دفاعی، برق و انرژی، فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، گاز و پتروشیمی و منعقد شد.

چینی فروشان، مهمترین بخش این نمایشگاه را پیگیری های پس از نمایشگاه دانست و ادامه داد: این پیگیری ها و اقدامات لازم جهت به نتیجه رساندن تفاهم نامه های منعقد شده، در دبیرخانه دائمی نمایشگاه مستقر در دبیرخانه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری در هفته پژوهش

برگزاری دومین نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری در هفته پژوهش