مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-12اقتصادي

تفاهم نامه وزارت نفت با دانشگاههای آذربایجان شرقی


تفاهم نامه تحقیقاتی مدیریت اکتشاف وزارت نفت با دانشگاه تبریز و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی طبق مفاد این تفاهم نامه که در بیت نماینده ولی فقیه در استان به امضاء رسید دانشگاه تبریز متولی بررسی آنومالی های ژئو میکروبی منطقه دشت سراب است که احتمال وجود نفت در آن پیش بینی می شود.

در این طرح از روش های ژئو مایکرو بیولوژی به منظور بررسی آنومالی های نفتی استفاده می شود تا مشخص شود آیا در این منطقه نفت است یا خیر؛ که در صورت وجود ماده نفتی ،شرکت ملی نفت یک حلقه چاه حفاری می کند.

همچنین طبق این تفاهم نامه قرار است دانشگاه صنعتی سهند؛ منطقه شمال غرب کشور را از نظر مطالعات اکتشاف نفت اولیه تحت پوشش قرار دهد و در این طرح تمرکز اصلی به حوزه های اصلی رسوبی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: این تفاهم نامه در راستای گام دوم انقلاب است که در این مرحله می خواهیم ارتباط دانشگاه با صنعت را تقویت کنیم و نتیجه اش پژوهش هایی خواهد بود که می تواند به صنعت کشور کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به حوزه تجهیزات نظامی پیشرفته در کشور اشاره کرد و افزود: همه تجهیزات ناو های جنگی و زیردریایی ها همه با کمک جوانان و نخبه ها در دانشگاههای کشور و توان داخلی ساخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه وزارت نفت با دانشگاههای آذربایجان شرقی

تفاهم نامه وزارت نفت با دانشگاههای آذربایجان شرقی