مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-12اقتصادي

تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند 68 هزار میلیارد تومان است


معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تکمیل یک هزار پروژه ورزشی از سال گذشته تاکنون، گفت: حدود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه کاره وجود دارد که اتمام آن ها نیازمند 68 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، ژاله فرامرزیان ظهر امروز در آیین افتتاح استخر بلداجی، گفت: بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنم، تکلیف جدی ما فراهم کردن فضای سلامت و نشاط در جامعه است، این استخر از پروژه های چند جانبه است که علاوه بر به همراه داشتن سلامت و نشاط، زمینه منابع جدید ورزشی و پاسخ دادن به نیاز سالمندان در زمینه درمانی را فراهم کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: حدود 3 هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که اتمام آن ها نیازمند 68 هزار میلیارد تومان اعتبار است و در حال حاضر این مقدار بودجه فراهم نیست، چیزی که موجب امیدواری برای تکمیل پروژه ها است، وجود انسان های شریف و مردمانی است که به هر شکل ممکن در تکمیل این پروژه ها مشارکت می کنند.

وی با اشاره به تکمیل یک هزار پروژه ورزشی از سال گذشته تا کنون افزود: ایجاد تعهدات و فضاهای ورزشی، بدون رعایت آمایش سرزمین صحیح نیست، موفقیت در اجرای پروژه ها در کنار مدیریت مسؤولان، مستلزم همکاری مردم است، امیدواریم با مشارکت مردم تمام فضاهای ورزشی را تکمیل و زمینه نشاط و سلامت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند 68 هزار میلیارد تومان است

تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند 68 هزار میلیارد تومان است