مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-12اجتماعي

بهره برداری از دو مدرسه استثنایی در شهرستان سرپل ذهاب


با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی دو مدرسه خیرساز توحید یک و دو در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

- مرکز کرمانشاه، سیدجواد حسینی در آیین بهره برداری از این دو مدرسه اظهار داشت: بیش از هزار و مدرسه در چند سال اخیر بر اثر سیل و زلزله در کشور آسیب دیده است که تمام این مدارس با مشارکت دولت و همت خیرین نوسازی وبه بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور رسماً فعالیت می کنند، گفت: لذت مدرسه سازی بالاترین لذت ها است و خیرین مدرسه ساز بهترین انتخاب خود را در زندگی کرده اند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه کارگروه خیرین مدرسه ساز استثنایی در کشور تشکیل شده، اظهار داشت: 210 مدرسه در کشور برای دانش آموزان با نیاز های ویژه نیاز است که خیرین برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده اند و خیرین بانو نیز 14 مدرسه اوتیسم را خواهند ساخت.

سیدجواد حسینی تخصص، انگیزه و کارآمدی را سه ویژگی کارشناسان اداری و معلمان استثنایی بر شمرد و گفت: کار با دانش آموزان با نیاز های ویژه برکات بی شماری برای معلمان و افراد درگیر با این دانش آموزان دارد.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: پس از زلزله ویرانگر سال 96 با کمک خیرین و حمایت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو مدرسه استثنایی در شهرستان سرپل ذهاب

بهره برداری از دو مدرسه استثنایی در شهرستان سرپل ذهاب