مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-12سياسي

زن خواننده در ابیانه به خارج از کشور گریخته است


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در زمینه گردشگری 26 مورد نمونه گردشگری داریم که در ایران و اصفهان فعال است که یکی از آن ها کوچ سرفینگ است که در اصفهان بیش 270 هزار نفر عضو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق اصفهان، حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی ائمه جمعه و جماعات بخش کوهپایه اظهار کرد: اگر جایی بدعتی اتفاق افتاد اولین وظیفه بر عهده طلبه ها و کسانی که مکنتی دارند، خواهد بود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به خطبه منا تصریح کرد: نیاز به یک الگو داریم که در زندگی و سیره تبلیغی به کار ببریم که به فرموده قرآن رسول گرامی اسلام این اسوه است.

وی در ادامه با اشاره به صفات پیامبر اسلام ادامه داد: پیامبر در رحمت و مهربانی شهره است؛ اما این مهم است که همین پیامبر که رحمت للعالمین است نسبت به کسانی که به ارزش های اسلام کج دهنی می کردند چه رفتاری داشتند؟ عبدالهی نژاد عنوان کرد: یک هیاتی  در ستاد امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد که در این هیات آسیب های اجتماعی استان اصفهان  را شناسایی کرده که این آسیب ها حدود 12 سرشاخه دارد.

احمد عبدالهی نژاد بیان کرد: در سفر اخیر رییس قوه قضاییه به اصفهان پیشنهاد دادیم شعبه ویژه جرائم اجتماعی ایجاد شود و در کمترین زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن خواننده در ابیانه به خارج از کشور گریخته است

زن خواننده در ابیانه به خارج از کشور گریخته است