مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-12سياسي

مالیات حق وزارت اقتصاد نیست که آن را ببخشد


مالیاتی که اخذ می شود حق وزارت اقتصاد نیست که آن را به فرد، افراد و یا صنف و گروهی ببخشد.

- ؛ آقای فرهاد دژپسند در حاشیه مراسم دوازدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیرا ویدئویی از نشست کمیسیون بهداشت مجلس منتشر شده که در آن اعضا برای دریافت نشدن مالیات پلکانی پزشکان هم قسم شده اند، افزود: من این ویدئو را ندیده ام، اما مالیاتی که اخذ می شود حق ملت ایران و بدهی صاحبان درآمد به کل مردم جامعه است.

وی با بیان این که اگر من از دریافت مالیات، خودداری کنم خود را بدهکار 80 میلیون مردم ایران کرده ام، اضافه کرد: وزارت اقتصاد اهتمام جدی دارد که با ابزار های در اختیار، فرار مالیاتی را به حداقل برساند و خوشبختانه در این باره، قانون صندوق های مکانیزه هم تصویب شده که به کمک ما خواهد آمد.

دژپسند با بیان این که یقین دارم مسئله مالیات پزشکان را حل می کنیم، گفت: در آینده نزدیک جلسه ای با هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی، مسئولان وزارت بهداشت و سازمان امور مالیاتی برگزار خواهیم کرد تا راهکار های تحقق این درآمد را بررسی کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره مشترک بودن مسیر خروجی کالا های صادراتی فاسدشدنی با دیگر کالا های صنعتی در گمرک افزود: کریدور های صادراتی به وزارت راه برمی گردد به طور نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات حق وزارت اقتصاد نیست که آن را ببخشد

مالیات حق وزارت اقتصاد نیست که آن را ببخشد