مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-12سياسي

باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد که می توانیم در یک کشور تمرکز کنیم و تحت یک برند محصولات را صادر و حتی مجدد از آن کشور صادرات صورت بگیرد.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد که می توانیم در یک کشور تمرکز کنیم و تحت یک برند محصولات را صادر و حتی مجدد از آن کشور صادرات صورت بگیرد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز 21 آذرماه در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان اظهار کرد: یکی از چالش های اصلی ما در خارج از کشور در حوزه صادرات نحوه صادرات است که سنتی و به صورت مستقل صورت می گیرد.

وی افزود: باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد که می توانیم در یک کشور تمرکز کنیم و تحت یک برند محصولات را صادر و حتی مجدد از آن کشور صادرات صورت بگیرد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه 90 درصد از صادرات ما به 10 کشور اصلی است، افزود: با صادرات منسجم، ضمانت های حقوقی و بسیاری از مسائل مشترک شده و ریسک های سرمایه گذاری را کاهش می دهد و باید سازمان توسعه تجارت این موضوع را دنبال کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مربوط به بانک مرکزی در حوزه صادرات گفت: بحث نرخ تسویه صادراتی یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد

باید صادرات به صورت منسجم و تحت یک برند صورت بگیرد