مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-12اقتصادي

اجرای طرح گردشگری در 300 روستای کشور


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه تا کنون طرح گردشگری در 102روستای کشور اجرا شده است، گفت: در سال جدید تعداد 300روستا در کشور طرح گردشگری و بهسازی اجرا می شود که این طرح به نسبت به سه سال گذشته 2برابرشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.

 در این آیین محمد رضا شاملو  با بیان اینکه هم اکنون فاز اول طرح گردشگری روستای دیل در شهرسان گچساران افتتاح شد، اظهار کرد: در برنامه سوم کشور برای 150روستا  طرح بهسازی و گردشگری تهیه شده  که تا کنون این طرح در 102روستای کشور به بهربرداری رسیده است.

 وی با بیان اینکه اجرای یک سری پروژه عمرانی در  روستاها بدون بازده موجب شده که مهاجرت از روستاها به شهر صورت گیرد، گفت: برای روستاها بایستی پروژه هایی تدوین شود که زمینه سرمایه گذاری و تولید ثروت داشته باشد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه کارهای بزرگی در سطح روستاها صورت گرفته اما متاسفانه بازده کمتری داشته است، عنوان کرد: جاهایی کار شده و زیرساخت های صورت گرفته اما به مرور روستاها تخلیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گردشگری در 300 روستای کشور

اجرای طرح گردشگری در 300 روستای کشور