مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:202019-12-12سياسي

بخش خصوصی به کمک توسعه دانش فضایی بیاید/تلاش برای کاهش تصدی دولت


رییس سازمان فضایی ایران از بخش خصوصی خواست تا به کمک توسعه دانش فضایی بیاید و در این زمینه بیش از گذشته به ایفای نقش بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری در جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد اظهار داشت: فضا همواره مظهر اقتدار و توسعه همه جانبه کشورها بوده و کشورهای توسعه یافته برای این مهم سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند.

وی بیان کرد: مهمترین زیرساخت توسعه به ویژه در عرصه اقتصادی، داشتن دانش فضایی و برنامه ریزی برای بهره گیری از آن در تمام ابعاد است و امروز توسعه همه جانبه و حل بسیاری از مسائل در گرو ورود به عرصه دانش فضایی و بهره گیری هرچه بهتر از آن است.

براری تاکید کرد: اگر به این دانش بسیار مهم ورود جدی و درستی نداشته باشیم از دنیا عقب می مانیم بنابراین باید در کنار دولت تمام دستگاه ها و بخش خصوصی و دانشگاه ها با حمایت سازمان فضایی کشور تلاش خود را برای توفیق بیشتر به کار گیرند.

رییس سازمان فضایی ایران اظهار داشت: مهمترین اولویت سازمان فضایی کشور، توسعه زیرساخت های لازم و مناسب در کشور است که تاکنون گام های موثری برداشته شده اما برای توسعه این دانش مهم باید به بخش خصوصی و همکاری با آن بیش از گذشته پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی به کمک توسعه دانش فضایی بیاید/تلاش برای کاهش تصدی دولت

بخش خصوصی به کمک توسعه دانش فضایی بیاید/تلاش برای کاهش تصدی دولت