مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-12اقتصادي

لزوم برخورد جدی با قاچاق/ جلوی دست های آلوده را بگیرید


بارها تاکید شده که بایدجلوی قاچاق به کشور را گرفت، اما در این حوزه باید بیش از پیش کار کنیم و جلوی دستان آلوده ای که می خواهد به اقتصاد ضربه بزند را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالناصر همتی ظهر امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندی سازی اقتصادی نیازمندان که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد، با اشاره به اینکه باید تمام سعی و همت خود را در شکستن تحریم ها به کار بگیریم، اظهار کرد: دشمنان با توهم اینکه با ضربه زدن به پول ملی می توانند اداره مردم ایران را بشکنند، نقشه های بسیاری کشیدند ولی بازهم به شکست رو به رو شدند.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه سیستم های بانکی در دو سال گذشته 66 هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مددجویان قرار داده است، افزود: به یاری این کمک ها حدودا 83 هزار نفر از پوشش کمیته امداد خارج شده و مستقل زندگی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید به اشتغال روستایی توجه بیشتری شود، تصریح کرد: برای داشتن توسعه پایدار باید برنامه ریزی های ویژه ای در حوزه اشتغال انجام دهیم.

همتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 84 درصد تأمین مالی در کشور توسط سیستم بانکی انجام می شود، ابراز کرد: این تأمین مالی از سوی بانک ها باعث شده تا آنان برای دادن تسهیلات اشتغال فعال و پویا عمل نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با قاچاق/ جلوی دست های آلوده را بگیرید

لزوم برخورد جدی با قاچاق/ جلوی دست های آلوده را بگیرید