مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-12سياسي

«ورود مجردها به قم ممنوع»


شادی رنگ و رو رفته جوانان قمی در دود بی رنگ قلیان قهوه خانه های زیرزمینی در شهر مثلا بدون دخانیات قم منعکس شده است و مسؤولان این شهر دیگر نباید در اتاق های به اصلاح فکر یا شوراهای هم اندیشی خود بنشینند و از چرایی وجود آسیب های اجتماعی، - بی اخلاقی ها و بی توجهی به حقوق شهروندی سخن گویند.

خبرگزاری فارس-یاسر ولیا بیدگلی: مرتضی دانشجوی قمی دانشگاه تهران که امروز برای تازه کردن خاطرات گذشته به دیار خود سفر و جمعی از دانشجویان تهرانی تاکیدا پسر را نیز به بهانه زیارت و تفریح با خود همراه کرده است.

صبح تا ظهر را مشغول زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بازدید از اماکن زیارتی و فرهنگی اطراف حرم می شوند و عصر را با اقامه نماز و دعا در مسجد مقدس جمکران و حضور بر سر مزار شهدای گمنام کوه خضر سپری می کنند اما اکنون نزدیک به غروب است و زمان آن رسیده که دوستان خود را به بهانه تفریح تا شب در قم نگه دارد و شب و فردا هم از آن ها میزبانی کند.

  شهری بدون شهربازی مناسب به یاد قدیم، نخست به سمت میدان 72 تن و شهربازی پارک شهدای 72 تن می رود اما با دری بسته و دستگاه هایی که روی زمین رها شده است، روبرو می شود.

هر چند نسبت به جمعیت یک میلیون و نزدیک به 161 هزار نفری قم وسعت زیادی ندارد و بسیار شلوغ است اما بالاخره اسم آن شهربازی است و می تواند جوان را سرگرم کند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ورود مجردها به قم ممنوع»

«ورود مجردها به قم ممنوع»