مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:352019-12-12سياسي

کاهش آمار حوادث در گرو هماهنگی در امور است


برای اینکه بتوان آمار مربوطه حوادث مختلف را کاهش داد، باید هماهنگی در امور را اولویت کاری خود قرار دهیم.

- زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: برای اینکه بتوان آمار مربوطه حوادث مختلف را کاهش داد، باید هماهنگی در امور را اولویت کاری خود قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی قبل از ظهر پنج شنبه در آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه باید قدردان کسانی که در راستای آسایش رانندگان در روزهای برفی و سرمای شدید هوا تلاش کرده و گام برمی دارند، باشیم، افزود: وقتی مقوله امنیت در سفر پیش می آید، رانندگان جزو افرادی هستند که در این زمینه نقش ویژه ای دارند.

وی با یادآوری اینکه وقتی آمار سوانح رانندگی را مرور می کنیم، خستگی و خواب آلودگی مهم ترین دلایل بروز این سوانح در جاده ها به شمار می رود، ادامه داد: یکی از مهم ترین راهکارهایی که رانندگان می توانند پلیس را در این ایام یاری کنند، رعایت نکات ایمنی است، این در حالی است که اگر این نکات رعایت نشود، نباید توقع کاهش آمار سوانح جاده ای را داشت و بالطبع پلیس نیز در این زمینه با مشکل مواجه خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به کاهش آمار سوانح جاده ای در استان نسبت به کشوری، برخورداری از هماهنگی های لازم را از ضروریات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار حوادث در گرو هماهنگی در امور است

کاهش آمار حوادث در گرو هماهنگی در امور است