مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:252019-12-12اقتصادي

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره16 برای نهادهای حمایتی


رییس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: از محل تبصره16 باید برای اشتغال نهادهای حمایتی 5 هزار میلیارد تومان اختصاص می یافت که از این میزان 3 هزار و 500 میلیارد تومان سهم کمیته و حدود 1500 هزار میلیارد تومان سهم بهزیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی بختیاری امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندی سازی اقتصادی نیازمندان که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد، به توضیح روایتی از پیامبر(ص) پرداخت و اظهار کرد: ایشان تاکید دارند فردی که با عرق عجبین تلاش می کند و لقمه حلال درآورد، مجاهد فی سبیل الله است.

رییس کمیته امداد امام خمینی کشور اضافه کرد: در کمیته امداد حدود 70 هزار دانشجو و  375 هزار دانش آموز تحت پوشش داریم که امانت های جامعه هستند و حمایت هایی که بانک ها می کنند برای این افراد کمک کننده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم سالانه باید برای 100 هزار نفر اشتغال ایجاد شود که از این میزان سهم کمیته امداد 70 هزار نفر و سهم بهزیستی 30 هزار نفر است.

بختیاری اضافه کرد: از محل تبصره 16 باید برای اشتغال نهادهای حمایتی 5 هزار میلیارد تومان اختصاص می یافت که از این میزان 3 هزار و 500 میلیارد تومان سهم کمیته و حدود هزار و 500 میلیارد تومان سهم بهزیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره16 برای نهادهای حمایتی

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره16 برای نهادهای حمایتی