مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-12اجتماعي

آغاز طرح زمستانی پلیس قم با 1300 نیروی انسانی/کاهش تصادف جاده ای


فرمانده انتظامی استان قم از آغاز طرح زمستانی پلیس قم با یک هزار و 300 نفر نیروی انسانی خبر داد و گفت: در این طرح 408 دستگاه خودرو و 2 فروند بالگرد هوایی-امدادی بکار گرفته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان قم، با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی به هموطنان مأموریت های مختلفی را در سطح کشور اجرا می کند، اظهارداشت: یکی از مأموریت های بسیار مهم، طرح زمستانی پلیس راه است که امسال از تاریخ 20 آذر ماه الی 20 اسفند ماه به مدت 3 ماه در سطح استان اجرا می شود.

وی گفت: در این مأموریت دستگاه امدادی و انتظامی از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و امدادگران خودرو حضور فعال داشته، امسال با ایجاد 39 پایگاه ثابت و سیار، یک هزار و 300 نیروی انسانی، 408 دستگاه خودرو و 2 فروند بالگرد هوایی-امدادی بکار گرفته می شوند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به آمار کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری در محورهای برون شهری تصادفات 13 درصد کاهش داشته است، همچنین در زمستان امسال 3 نقطه شامل نعلبندان در اتوبان قم-تهران ، علی آباد در جاده قدیم قم - تهران و راهجرد در محور سلفچگان مأموران به صورت شبانه روز حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس قم با 1300 نیروی انسانی/کاهش تصادف جاده ای

آغاز طرح زمستانی پلیس قم با 1300 نیروی انسانی/کاهش تصادف جاده ای