مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-12حوادث

جمع آوری 40 تله زنده گیری پرندگان در شهرستان بیله سوار


رییس حفاظت محیط زیست بیله سوار گفت: در حین انجام مأموریت های گشت و کنترل در اراضی شهرستان بیله سوار 40 عدد تله زنده گیری پرندگان شناسایی و معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام برزگر پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی چند روز اخیر مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، 40 عدد تله زنده گیری پرندگان را شناسایی و معدوم کردند.

وی افزود: این دام ها برای صید پرندگان مهاجر و حمایت شده زنگوله بال در مزارع یونجه و کلزا قرار داده شده بودند و طی این ماموریت ها پنج قطعه پرنده حمایت شده زنگوله بال نیز توسط محیط بانان بیله سوار از تله آزاد و رهاسازی شد.

برزگر با اشاره به اینکه گونه حمایت شده زنگوله بال با نام محلی مزمک همه ساله در این موقع از سال جهت زمستان گذرانی به صورت مهاجر به زیستگاه های منطقه مغان و به ویژه شهرستان بیله سوار مهاجرت می کنند، افزود: این پرنده ها معمولاً بصورت گروه های بزرگ جهت تغذیه به این منطقه مهاجرت می کنند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رابطه با شکار و صید غیرمجاز این گونه حمایت شده با افراد خاطی برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 40 تله زنده گیری پرندگان در شهرستان بیله سوار

جمع آوری 40 تله زنده گیری پرندگان در شهرستان بیله سوار