مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-12سياسي

آمادگی سازمان استاندارد برای تسهیل در امور مرتبط اتحادیه اوراسیا


رییس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: گیلان نقش اثرگذاری در اوراسیا دارد و ما نیز آماده هرگونه همکاری برای تسهیل و تسریع در امور مرتبط با این اتحادیه هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: گیلان نقش اثرگذاری در اوراسیا دارد و ما نیز آماده هرگونه همکاری برای تسهیل و تسریع در امور مرتبط با این اتحادیه هستیم.

نیره پیروزبخت در دیدار با استاندار گیلان گفت: براساس قانون جدید سازمان که قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی است، باید تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی همکاری همه جانبه ای با سازمان داشته باشند تا نظام استاندارد در کشور اجرایی شود.

وی به نقش سازمان ملی استاندارد در صادرات و واردات کالات اشاره و خاطرنشان کرد: صدور مجوز ترخیض کالاها در گمرک، منوط به اعلام نظر استاندارد است.

پیروز بخت با بیان اینکه در تفاهم نامه با کشورهای دیگر به ویژه اعضای اتحادیه اوراسیا، سازمان استاندارد نقش موثری دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به نقش اثرگذار استان گیلان در اوراسیا آماده هرگونه همکاری برای تسهیل و تسریع در امور مرتبط با این اتحادیه هستیم.

ارسلان زارع استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش این سازمان در سلامت مردم، گفت: طی سال های اخیر آگاهی بخشی های خوبی به عموم مردم برای تبیین رسالت های این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان استاندارد برای تسهیل در امور مرتبط اتحادیه اوراسیا

آمادگی سازمان استاندارد برای تسهیل در امور مرتبط اتحادیه اوراسیا