مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-12سياسي

حل ناهنجاری های اجتماعی در پرهیز از اقدامات جزیره ای است


آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم هم افزایی دستگاه ها و نهادها و پرهیز از اقدامات جزیره ای در حل ناهنجاری ها تاکید کرد و گفت: عنصر مذهب به عنوان عامل پیشگیری از بسیاری مفاسد اخلاقی و اجتماعی نقش موثر دارد.

- ایسنا/قم آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم هم افزایی دستگاه ها و نهادها و پرهیز از اقدامات جزیره ای در حل ناهنجاری ها تاکید کرد و گفت: عنصر مذهب به عنوان عامل پیشگیری از بسیاری مفاسد اخلاقی و اجتماعی نقش موثر دارد.

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار آیت الله سعیدی رییس قرارگاه 19دی استان قم و هیات همراه با تاکید بر این که مبارزه با مفاسد اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی کار یک نهاد و دستگاه نیست، گفت: در این خصوص همه باید دست به دست هم دهند، حرم حضرت معصومه(س) وزارت ارشاد، ناجا، صدا و سیما و رسانه ها همه باید دست به دست هم دهند و در حل مشکلات بکوشند و اگر تنها یک نهاد و دستگاه بخواهد در این زمینه ایفای نقش کند راه به جایی نخواهیم برد.

وی در ادامه بر لزوم هم افزایی دستگاه ها و نهادها و نیز و پرهیز از اقدامات جزیره ای در این خصوص، بر نقش عنصر مذهب به عنوان عامل پیشگیری از بسیاری مفاسد اخلاقی و اجتماعی تأکید کرده و افزود: این عامل بازدارنده را باید نه تنها در قم بلکه در همه شهرها و استان های کشور روز به روز حفظ و تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل ناهنجاری های اجتماعی در پرهیز از اقدامات جزیره ای است

حل ناهنجاری های اجتماعی در پرهیز از اقدامات جزیره ای است