مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-12حوادث

رویای پیک رستوران برای تصاحب خانه پیرزن تنها


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پیک رستورانی خبر داد که با جعل وکالت نامه قصد تصاحب یک خانه ویلایی پیر زنی تنها در زعفرانیه را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سوم آذرماه سال جاری یکی از شهروندان با تماس به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد یک مرد جوان در حال بریدن قفل یک خانه ویلایی است؛ بلافاصله ماموران کلانتری 101 تجریش در محل حاضر شدند و به بررسی موضوع پرداختند.

وی عنوان کرد: مرد جوان که در حال بریدن قفل درب منزل بود، خود را کیوان 28 ساله معرفی می کند و به ماموران اعلام می کند خانه متعلق به مادرش است و چندسالی است که رهایش کرده اند و حالا برای بازسازی آن آمده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این مرد جوان که هیچ سند و مدرکی دال بر مالکیت خانه اعیانی نداشتند، هر به ظن سرقت منزل به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده اولیه برای بررسی تخصصی تحویل پایگاه یکم شد.

دستخال در ادامه افزود: کیوان با حضور در آگاهی خود را مالک ویلا معرفی کرد و در همین هنگام خواهر کیوان به نام سوسن 35 ساله به پایگاه یکم مراجعه و با یک برگ وکالت قطعی عنوان کرد، منزل متعلق به مادرش است.

کارآگاهان با مشاهده وکالت نامه ارائه شده توسط سوسن متوجه شدند که وکالت نامه جعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای پیک رستوران برای تصاحب خانه پیرزن تنها

رویای پیک رستوران برای تصاحب خانه پیرزن تنها