مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-12ورزشي

گردشگری ورزشی رادر شهر الوند توسعه می دهیم


رییس ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کشتی نونهالان گفت: با برگزاری مسابقات بین المللی می توانیم گامی در مسیر توسعه گردشگری ورزشی  شهر الوند برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله احمدزاده کرمانی در حاشیه مسابقات کشتی بین المللی نونهالان که در شهر الوند در حال برگزاری است روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بسیار خوشحالیم که توانستیم علیرغم همه مخالفت های برخی دشمنان خارجی میزبان یک رقابت بین المللی باشیم و توانمندی خود را نشان دهیم.

وی بیان کرد: این دوره از رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی که به مناسبت روز جهانی کودک درحال برگزاری است بیانگر توجه خاص مجموعه شهرداری و شورای شهر الوند نسبت به توسعه گردشگری ورزشی است و میزبانی از رویدادهای بین المللی یک تجربه ارزشمند برای حرکت در این مسیر است.

احمدزاده تصریح کرد: امکانات ورزشی شهر الوند در سطح استان و کشور کم نظیر است و این موضوع می تواند شهر الوند به عنوان یکی از قطب های ورزشی مطرح کند که امیدواریم دستاوردهای قابل توجهی را برای شهر و شهروندان ما به ارمغان می آورد.

وی افزود: درشرایطی که با فشار آمریکای جهانخوار و اسراییل منحوس تاکید بسیاری بر کشورهای خارجی می شود تا در رویدادهای بین المللی که در کشور ایران برگزار می شود شرکت نکنند اما با عنایت حضرت سیدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ورزشی رادر شهر الوند توسعه می دهیم

گردشگری ورزشی رادر شهر الوند توسعه می دهیم