مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-12سياسي

جمهوری اسلامی ایران سالم و بالنده است و به خودباوری رسیده


امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال داریم و هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد و بدون مشکل نیست، نظام سالم و بالنده است به استقلال و خودباوری رسیده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام تقی زاده نماینده رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به اتفاق حجت الاسلام سیاح رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران از آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی باسابقه ترین امام جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله محمودی گلپایگانی ضمن تشکر از حجت الاسلام حاجی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، طی سخنانی با بیان اینکه خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر ما تمام کرده است، گفت: همه باید سعی کنیم به وظایف خود در این نظام به نحو احسن عمل کنیم.

باسابقه ترین امام جمعه کشور، سپس خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن ها پشت سر امام (ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم که سبب رضایت الهی نیز می شود، گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران سالم و بالنده است و به خودباوری رسیده

جمهوری اسلامی ایران سالم و بالنده است و به خودباوری رسیده