مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-12پزشكي

چالش های 5500 آزمایشگاه پزشکی/وجود کیت های قاچاق


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به معضل گرانی کیت ها، وجود کیت های نامرغوب و قاچاق کیت های آزمایشگاهی، تلاش برای دستیابی به دانش فنی این تجهیزات را همسو با اقتصاد مقاومتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا زالی، روز پنج شنبه در کنگره آزمایشگاه و بالین که در محل دانشکده پزشکی برگزار شد، گفت: علم آزمایشگاهی در سالهای گذشته به عنوان علم انتزاعی شناخته و کمتر به آن توجه می شد، اما اکنون باید در راستای شناخت این دانش و اهمیت آن، به سمت یکپارچگی پیش برویم.

به گفته وی، اولین پیام مشخص و فرهنگی این کنگره تحقق مفهوم کار تیمی بین گروه های مختلف است و شرکت کنندگان با به اشتراک گذاشتن دستاوردهای مهم، همگرایی بین بخشی را تجربه می کنند.

زالی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی این مفهوم میان کنگره های مختلف، افزود: پس از آسیب شناسی های متعدد در حوزه ارتباط بین علوم آزمایشگاهی و بالین، به فکر ایجاد یک پل ارتباطی میان این دو حوزه افتادیم تا مرزهای مابین آنها شکسته شود، چراکه در شرایط فعلی با توجه به شیوع بیماری های غیرواگیر و بیماری های نوپدید و بازپدید و افزایش نیاز مردم به حوزه خدمت رسانی بیش از پیش نیازمند به کارگیری خدمات آزمایشگاهی در حوزه بهداشت و درمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های 5500 آزمایشگاه پزشکی/وجود کیت های قاچاق

چالش های 5500 آزمایشگاه پزشکی/وجود کیت های قاچاق