مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-12اقتصادي

اختصاص سالیانه 150 میلیارد تومان برای فعالیت های دانش بنیان از سوی شهرداری


شهردار مشهد با تاکید بر حمایت از پژوهش و فناوری برای تولیدات داخلی گفت: مدیریت شهری سالیانه حدود 150 میلیارد تومان برای فعالیت های دانش بنیان درنظر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، محمدرضا کلایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی، افزود: این بودجه در 7 سرفصل تعریف شده است اما در کنار این بودجه، بخش های مختلف شهرداری نیز خودشان می توانند با جایگزینی هایی که برای خرید محصولات انجام می دهند، این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون خرید خارجی در شهرداری مشهد، اظهار کرد: هر قطعه خارجی که بخواهیم خریداری کنیم ابتدا مرکز پژوهش آن را بررسی می کند تا مشابه داخلی نداشته باشد و در صورتیکه مشابه داخلی آن وجود داشته باشد، زمان بندی می گذاریم و با تولید کنندگان داخلی وارد مذاکره می شویم تا با استفاده از تولیدات داخلی، محصولات شرکت های دانش بنیان داخلی بارور شود.

کلایی تصریح کرد: در بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری فراوان دیدیم که از سوی بخش های مختلف شهرداری مشهد مانند قطار شهری برای تحقیق و پژوهش و تبدیل ایده به محصول، سفارش های زیادی به مراکز دانش بنیان و دانشگاهی داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سالیانه 150 میلیارد تومان برای فعالیت های دانش بنیان از سوی شهرداری

اختصاص سالیانه 150 میلیارد تومان برای فعالیت های دانش بنیان از سوی شهرداری