مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-12اجتماعي

نخستین مهواره «سرود آفرینش در همدان» برگزار شد/ رقابت 10 گروه سرود


نخستین مهواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه های روشن فردا» در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز نخستین مهواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه های روشن فردا در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اهمیت سرود سخن به میان آورد و اظهار کرد: اجرای سرود فعالیتی قدیمی و پرسابقه است که در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عمری دراز دارد.

بهناز ضرابی زاده بیان کرد: این فعالیت گاهی پررونق و گاهی کم فروغ تر بوده است اما آنچه اهمیت دارد این است که سرود در کانون پرورش فکری کودکان و نجوانان زنده است.

وی تصریح کرد: روشنایی و بالندگی این اتفاق مرهون مربیانی هنرمند بوده که در این حوزه علاقمند و در ترویج، تربیت ادبی و جریان سازی فکری و فرهنگی آگاه هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: شعر، سرود و موسیقی وابسته و مکمل هم هستند اما اگر هرکدام نقش خود را به خوبی ایفا کنند و تنظیم شوند، هنری فاخر ایجاد می شوند که راه و جای خود را در بین آحاد مردم باز  و بر زبان مردم یک جامعه جاری و ساری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مهواره «سرود آفرینش در همدان» برگزار شد/ رقابت 10 گروه سرود

نخستین مهواره «سرود آفرینش در همدان» برگزار شد/ رقابت 10 گروه سرود