مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-12اقتصادي

صدور 15 استاندارد تشویقی در حوزه صنعت ساختمان استان البرز


معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد البرز گفت: اداره کل استاندارد استان البرز در سال جاری 15 استاندارد تشویقی در حوزه صنعت ساختمان البرز صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عبدی در همایش تقویت و توسعه نظام استاندارد در صنعت ساختمان که صبح پنجشنبه در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، با بیان اینکه رعایت استاندارد در ساخت و سازها الزامی است، اظهار کرد: هیچکس اجازه استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد را ندارد.

وی در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار 71 استاندارد ملی در حوزه ساخت و ساز مشمول استاندارد اجباری هستند که می توان آنها را در دسته بندی های شیمی ساختمان و غیره نام برد.

معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد البرز بیان کرد: 115 واحد تولیدی از استان البرز استاندارد دریافت کرده اند که برای آنها تاکنون 209 پروانه استاندارد صادر شده است.

به گفته عبدی، اداره کل استاندارد استان البرز در سال جاری 15 استاندارد تشویقی در حوزه صنعت ساختمان البرز صادر کرده است.

وی با بیان اینکه کنترل مصالح ساختمانی از محل توزیع سخت است، گفت: سازمان استاندارد مراکز تولیدی این مصالح را بررسی می کنند.

عبدی با بیان اینکه سیاست سازمان استاندارد بر این است که درصد بالایی از نمونه برداری ها را در بازار انجام دهد، اضافه کرد: مصالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 15 استاندارد تشویقی در حوزه صنعت ساختمان استان البرز

صدور 15 استاندارد تشویقی در حوزه صنعت ساختمان استان البرز