مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-12سياسي

معرفی برترین های طراحی معاصر در سمنان


 اولین سالانه ملی طراحی معاصر سمنان با معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، غلامرضا سماوی دبیر اولین سالانه ملی طراحی معاصر سمنان ، معرفی و حمایت از نسل نو طراحی، ایجاد بستر مناسب و بروز قابلیت های نوین این رسانه را از اهداف این همایش هنری برشمرد.

طبق رای هیات داوران اولین سالانه طراحی معاصر سمنان، دیپلم افتخار، تندیس سالانه و مبلغ 15 میلیون ریال به لیدا عبدالهی برای اثر بدون عنوان، به خاطر استفاده به جا، هوشمندانه، متنوع و اثرگذار از ابتدایی ترین ابزار طراحی در عین دوری از زیاده گویی ، همچنین خلق فضایی بومی، حسی و عاطفی با ظرافت های تصویری و طراحانه تعلق گرفت.

دیپلم افتخار، تندیس سالانه و مبلغ 10 میلیون ریال به سعید غلامی برای سه گانه سوگواری خاطرات به خاطر اجرای روان و آزادانه، بازنمایی بی تکلف فضا ، بداهگی در نمایش حالات ، همچنین حفظ ساختار اثر با جانمایی درست لکه ها و خاکستری ها و در مجموع دستیابی به وحدت و انسجام فرمی و موضوعی اهدا شد.

دیپلم افتخار، تندیس سالانه و مبلغ هفت میلیون ریال به مرضیه دربانیان برای اثر تفکرات ناهمخوان به خاطر ساخت تصویری مناسب در همنشینی عناصر نا همگون تکنیک ساده و جامع و کاربست روایت تمثیلی در بیان ایده های شخصی تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های طراحی معاصر در سمنان

معرفی برترین های طراحی معاصر در سمنان