مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-12سياسي

برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز معرفی شدند


در آیین اختتامیه که با حضور مسئولان کشوری برگزار شد، برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» معرفی و از آنان تجلیل شد.

- گرگان- در آیین اختتامیه که با حضور مسئولان کشوری برگزار شد، برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و مدرسه معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنج شنبه در آیین اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز که با حضور رییس قوه قضاییه، وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد اقامه نماز کشور در گرگان برگزار شد، برگزیدگان این دوره معرفی و از آنان تجلیل شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی اجلاس های سراسری نماز پس از انتشار فراخوان اجلاس بیست و هشتم 15 هزار و 472 اثر در 6 بخش اصلی شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز ، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز ، نقش اولیاء در رونق نماز مدارس ، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس ، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد ، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس به دبیرخانه ارسال شد.

با نظر هییت داوران سه هزار و 120 اثر به بخش نهایی داوری راه یافتند و هیئت داوران از میان این آثار، 113 اثر را به عنوان آثار برگزیده فراخوان انتخاب و معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز معرفی شدند

برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز معرفی شدند