مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-12اقتصادي

نمی توانید ماهی 2 میلیون قسط بدهید ثبت نام نکنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که کسانی که فاقد شرایط ثبت نام هستند در ثبت نام طرح ملی مسکن شرکت نکنند، - مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفت: افرادی که توانایی پرداخت اقساط وام با سود 18 درصدی را ندارند در طرح ملی مسکن ثبت نام نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که کسانی که فاقد شرایط ثبت نام هستند در ثبت نام طرح ملی مسکن شرکت نکنند، اظهار کرد: افرادی که صاحب زمین یا واحد مسکونی از سال 84 بوده اند یا از سال 57 تا کنون از امکانات نهاد های عمومی غیردولتی مثل واحد مسکونی، زمین و تسهیلات یارانه ای استفاده کرده اند به اصطلاح فرم ج شان قرمز است، در ثبت نام اقدام ملی مسکن توسط سامانه حذف می شوند.

وی ادامه داد: با ورود این افراد به سامانه تنها ترافیک ثبت نام بیشتر شده و حقوق همشهریان خود را نقض می کنند پس اکیدا به این افراد توصیه می کنیم که در ثبت نام شرکت نکنند.

وی همچنین از کسانی که توانایی پرداخت اقساط تسهیلات وام بانکی با سود 18 درصد را در طرح مذکور ندارند خواست به عنوان دومین گروه به سایت مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانید ماهی 2 میلیون قسط بدهید ثبت نام نکنید!

نمی توانید ماهی 2 میلیون قسط بدهید ثبت نام نکنید!