مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:052019-12-12سياسي

اگر خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند


امیر سرلشکر موسوی در دیدار با سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مجموعه نیروی انتظامی از ناجا به عنوان نماد امنیت کشور نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با سردار حسین اشتری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل ناآرامی های اخیر ، اظهارداشت: نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور است.

وی گفت: اگر می شد حجم توطئه ها و طراحی های خبیثانه دشمنان را که برای برهم زدن امنیت کشور برنامه ریزی شده برای مردم بازگو و تشریح کنیم، شبانه روز باید شاکر خداوند و قدردان نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی باشیم.

سرلشکر موسوی با بیان این که به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم ، گفت: باوجود تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند

اگر خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند