مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:052019-12-12اقتصادي

در تصمیم گیری ها به بخش خصوصی بی توجه و فقط تعارف کرده ایم


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در تصمیم گیری ها به بخش خصوصی بی توجهی و فقط تعارف کرده ایم و مشکلات کنونی ناشی از عدم دخالت بخش خصوصی در تصمیم گیری است.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در تصمیم گیری ها به بخش خصوصی بی توجهی و فقط تعارف کرده ایم و مشکلات کنونی ناشی از عدم دخالت بخش خصوصی در تصمیم گیری است.

احمد انارکی محمدی امروز 21 آذرماه در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان اظهار کرد: درآمد مالیاتی که در بودجه 99 دیده شده، منطبق با رونق تولید نیست و بیشتر افزایش تورم در کالاها دیده شده و در نتیجه رقم بودجه بالا رفته است.

وی افزود: در بحث ارزش افزوده که 66 هزار میلیارد تومان دیده شده نیز قیمت کالاها افزایش یافته و این گرانی در ارزش افزوده آمده که باید ساز و کار ویژه ای داشته باشد در قبال جدایی از نفت.

انارکی محمدی تصریح کرد: اراده ای باید وجود داشته باشد تا بتوانیم از نفت فاصله بگیریم و مسئله مهم تر فراهم بودن زیرساخت و و ساز و کار است و باید دستگاه های اجرایی همراه و همگام بوده و در سال های آینده از نفت فاصله بیشتری بگیریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: وقتی در سطح کلان تصمیم گیری می شود و بخش خصوصی در آن دخیل نیست، منجر به مشکلات این بخش و فعالان اقتصادی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تصمیم گیری ها به بخش خصوصی بی توجه و فقط تعارف کرده ایم

در تصمیم گیری ها به بخش خصوصی بی توجه و فقط تعارف کرده ایم