مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:552019-12-12حوادث

با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه برخورد قضایی شد


رییس یگان حفاظت از محیط زیست گیلان از معرفی متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه و تخریب بستر رودخانه به مقامات قضایی خبر داد.

- ساسان اکبری پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برخورد قضایی با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماشه اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل منطقه با دو خودرو سنگین که در حال برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه بودند، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دو پیمانکار متخلف حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از مستندسازی جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: در راستای پیشگیری و پایش رودخانه های استان و جلوگیری از تخریب بستر رودخانه در سال جاری تاکنون بیش از 60 مورد از این نوع تخلفات که باعث صدمات شدید زیست محیطی، تخریب بستر و تغییر اکوسیستم رودخانه ها شده برخورد شدند.

رییس یگان حفاظت از محیط زیست گیلان با اشاره به جلوگیری از فعالیت افراد متخلف بیان کرد: پرونده این افراد برای اخذ ضرر و زیان وارده و ثبت در سوابق این پیمانکاران به مقامات قضایی ارجاع داده شده است.

اکبری پور همچنین اعلام کرد؛ تمام پیمانکاران که پس از طی مراحل قانونی  موفق به اخذ مجوز برداشت از رودخانه های استان می شوند، مکلف به رعایت دقیق تمام بندهای مجوز در خصوص حفظ محیط یست می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه برخورد قضایی شد

با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه برخورد قضایی شد