مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-12سياسي

پروژه آنتنی پیشوا به محورقم گرمسار80میلیارد تومان اعتبار نیازدارد


اجرای پروژه آنتنی پیشوا به محور قم – گرمسار به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- ، حسین عباسی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: پیشوا پنجمین شهر کشور و دومین شهر مذهبی استان تهران است که ملجاء و مأمن مردم و کانون فعالیت های فرهنگی و مذهبی است و مردم این شهرستان در تمامی مراحل انقلاب حضور داشتند که نمونه آن را می توان در قیام 15 خرداد سال 42 مشاهده کرد.

عباسی گفت: پیشوا از 90 هزار نفر جمعیت ایرانی و 60 هزار اتباع خارجی برخوردار است این افراد در دو بخش مرکزی و جلیل آباد و 38 روستا زندگی می کنند.

وی افزود: پیشوا در سال 1389 به عنوان سیزدهمین شهرستان استان تهران از ورامین منتزع و به شهرستان تبدیل شد ولی با تمام تلاش های صورت گرفته طی ده سال گذشته، این شهرستان از مشکلات عمده ای در زیرساخت ها برخوردار است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: پیشوا با دارا بودن 4 مرکز دانشگاهی، دو حوزه علمیه، 19 هزار دانش آموز و 10 هزار دانشجو قطب مهم علمی استان تهران محسوب می شود و پیشوا قطب مهم کشاورزی استان تهران است که از مجموع 14 هزار هکتار اراضی کشاورزی، یک هزار و 400 هکتار آن، زیر کشت گلخانه ای است که محصولات مهم کشاورزی در این شهرستان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آنتنی پیشوا به محورقم گرمسار80میلیارد تومان اعتبار نیازدارد

پروژه آنتنی پیشوا به محورقم گرمسار80میلیارد تومان اعتبار نیازدارد