مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 06:552019-12-12سياسي

اقتدارنیروهای مسلح ایران قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کرده است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن توانسته است یک قدرت بازدارندگی قوی برای کشور ایجاد کند.

- کاشان - معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن توانسته است یک قدرت بازدارندگی قوی برای کشور ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی بلانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح حاصل سعی و تلاش تمام نیروهای نظامی و انتظامی کشور است، اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی می داند در صورت کوچکترین تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخ محکم و سریع ایران مواجهه می شود.

وی با بیان اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، ابراز داشت: به دشمن اعلام می کنیم اگر یکی بزنی ده تا می خوری و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه حرکت و پیشرفت در نیروهای مسلح رو به جلو است، تصریح کرد: این پیشرفت ها ادامه دارد و تحریم و تهدیدات دشمن و استکبار جهانی هیچ تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه تلاش های آمریکا و اروپایی ها برای محدود کردن قدرت موشکی و دفاعی ایران راه به جایی نمی برد، خاطرنشان کرد: قدرت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدارنیروهای مسلح ایران قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کرده است

اقتدارنیروهای مسلح ایران قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کرده است