مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-12بين الملل

آب پاکی واشنگتن روی دست الحریری؛ فعلاً از پول خبری نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیپلمات های غربی پس از جلسه ای که روز چهارشنبه پشت در های بسته در شهر پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد آب پاکی را روی دست نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان ریختند و اعلام کردند فعلا هیچ نوع کمک مالی به این کشور ارائه نخواهد شد.

- آب پاکی واشنگتن روی دست الحریری؛ فعلاً از پول خبری نیست! دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک می گوید کمک مالی مورد تقاضای سعد الحریری به لبنان داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، دیپلمات های غربی پس از جلسه ای که روز چهارشنبه پشت در های بسته در شهر پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد آب پاکی را روی دست نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان ریختند و اعلام کردند فعلا هیچ نوع کمک مالی به این کشور ارائه نخواهد شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که این گروه بین المللی که از سوی فرانسه و سازمان ملل متحد هدایت می شود برای بحث در خصوص کمک به پایان تنش ها در لبنان تشکیل جلسه دادند و توافق کردند که لبنان پیش از دریافت کمک باید دست به سلسله اقداماتی بزند.

دیوید شنکر ، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در این خصوص گفت که شرکت کنندگان توافق کردند که به نهاد های لبنانی مشورت فنی ارائه کنند، اما کمکی را که سعد الحریری خواستار آن شده بود به بیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پاکی واشنگتن روی دست الحریری؛ فعلاً از پول خبری نیست!

آب پاکی واشنگتن روی دست الحریری؛ فعلاً از پول خبری نیست!